An Diansearradh Seasta (Uttanasana)

  • An Diansearradh Seasta (Uttanasana)

Uttanasana

Treoir:

  • Tosaigh i do sheasamh leis na cosa le chéile agus na lámha ar na cromáin.
  • Leis an anáil amach lúb chun tosaigh.
  • Coinnigh do chorplach fada (mar a dhéantar i ngach deasú lúbtha tosaigh).
  • Coinnigh na cosa díreach gan iad a lúbadh agus tóg na méara nó na bosa síos ar an talamh taobh leo.
  • Mura féidir na lámha a thógáil síos chomh fada sin trasnaigh rí na lámh agus beir greim ar na huillinneacha. Lig den domhantarraingt thú a thógáil níos ísle de réir a chéile.
  • Má tá tú an-dolúbtha is féidir na glúine a lúbadh chun spás a chruthú sa droim le dul níos ísle. Ansin is féidir na glúine a dhíriú arís de réir a chéile.
  • Brú na sáile síos ar an urláir, ardaigh cnámha na tóna i dtreo na síleála agus cas barr na láirigeacha i dtreo a chéile chun cur leis an searradh.
  • Ardaigh agus fadaigh an corplach beagáinín le gach anáil isteach agus scaoil tú féin síos níos ísle le gach anáil amach.
  • Lig de cheann crochadh síos ón muineál.
  • Fan ann ar feadh 5-10 anáil nó níos faide má’s maith leat.
  • Glac anáil isteach, tóg na lámha ar do chuid cromáin arís agus coinnigh do chnámh droma agus do chorplach díreach ar do bhealach in airde.

Buntáistí:

  • Ciúnaítear an intinn agus tugtar faoiseamh ó strus, ón meanapás, ó thinneas cinn agus ó neamhchodladh.
  • Searrtar teannáin na hioscaide, na colpaí agus na cromáin.
  • Spreagtar an t-ae agus na duáin chun obair.
  • Ládraítear na láirigeacha agus na glúine.
  • Feabhsaítear an córas díleá.
  • Laghdaítear tuirse agus imní.
  • Tairbhe theiripeach do bhrú fola ard, an plúchadh, cúisíteas, oistéapóróis agus neamhthorthúlacht.

Réamh-Aire:

Má tá tinneas droma nó pian sa droim agat lúb na glúine. Nó is féidir Ardha Uttanasana a dhéanamh le do chuid lámh i gcoinne an bhalla agus chomhthreomhar leis an urláir. Beidh na cosa ingearach leis an gcorplach.

Comments are closed